//
you're reading...
Film

The Edge Of Love

O miłości i pożądaniu. O miłości niechcianej i trudnej. O zatracaniu się w namiętnościach i ucieczkach od samotności. O egoizmie, jakim kierujemy się w uczuciach.

Akcja rozgrywa się podczas II wojny światowej. Film opowiada historię czworga ludzi i ich skomplikowanych relacji: poety Dylana Thomasa, jego żony Caitlin MacNamara, przyjaciółki z dzieciństwa, z którą łączyła go pierwsza miłość – Very Phillips oraz męża Very – żołnierza Williama Killick’a.

Długi czas wahałam się czy obejrzeć ten film. Obawiałam się ckliwej i nijakiej historyjki, zostałam jednak mile zaskoczona. Postaci nakreślone są dobrze, a film choć trwa prawie dwie godziny, nie dłuży się.

Wyjątkowo spodobał mi się, istotny wątek niełatwej, ze względu na erotyczne napięcie pomiędzy Verą a Dylanem, przyjaźni tych dwóch kobiet. Przyjaciółki zagrały Keira Knightley i Sienna Miller i o ile irytowała mnie momentami mimika tej pierwszej, to Sienna zagrała wg mnie naprawdę dobrze.

W głównych rolach męskich możemy zobaczyć Matthew Rhys’a, świetnie wcielającego się w postać zblazowanego i niedojrzałego poety oraz Cillian’a Murphy’ego.

 

NA SKRÓTY

The Edge Of Love

Produkcja: UK, 2008;

Gatunek: Melodramat, Biograficzny;

Reżyseria: John Maybury;

Scenariusz: Sharman Macdonald;

Czas trwania: 1:50;

Główni aktorzy: Sienna Miller, Keira Knightley, Matthew Rhys, Cillian Murphy;

Moja ocena: 4.5/6

Dyskusja

Brak komentarzy.

Dodaj komentarz