//
you're reading...
Ciało, Twarz

Cetaphil, Moisturising Lotion, MD Dermoprotektor

Od czasów licealnych zmagam się z trądzikiem. Balsam ten poleciła mi moja dermatolog, do nawilżenia skóry wysuszanej regularnie kuracjami przeciwtrądzikowymi. Sprawdził się doskonale!

Balsam jest przeznaczony głównie dla skóry (twarz i ciało) suchej, przesuszonej, wrażliwej, z problemami (łuszczyca, atopowe zapalenie skóry). W związku z tym można stosować go pod różne rodzaje maści dermatologicznych – ułatwia ich wchłanianie.

Cetaphil jest wydajny, lekki,  szybko się wchłania i dobrze nawilża. Nie podrażnia skóry zmęczonej kuracjami i zabiegami dermatologicznymi. Ja byłam z jego używania bardzo zadowolona. Jednak, jako posiadaczka cery z tendencją do przetłuszczania się, unikałam stosowania go na dzień i wybierałam kremy, które trzymały moją skórę „w ryzach”.

Wiem, że istnieje również emulsja do mycia twarzy z tej serii, którą można stosować bez użycia wody – co dla wyjątkowo suchej i wrażliwej skóry może być wybawieniem.

Cena: 30 zł

Pojemność: 250 ml

Skład: Aqua, Glycerin, Hydrogenated Polyisobutane, Cetearyl Alcohol, Macadamia Ternifolia Seed  Oil/Macadamia Ternifolia Nut Oil, Ceteareth-20, Tocopheryl Acetate, Dimethicone, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Benzyl Alcohol, Citric Acid, Farnesol, Panthenol, Phenoxyethanol, Sodium Hydroxide, Stearoxytrimethylsilane, Stearyl Alcohol.

Strona produktu

————————

Podsumowując:

Przeznaczenie: dla skóry suchej, przesuszonej, po zabiegach dermatologicznych, z problemami typu: atopowe zapalenie skóry, łuszczyca.

+ pomaga skórze podrażnionej

+ bardzo dobrze nawilża

+ lekki, nie obciąża skóry, dobrze się wchłania

+ robi to, co obiecuje producent

+ wydajny, nawet bardzo

+ dobra relacja cena/wydajność/jakość

– nie polecam na dzień dla cery tłustej i mieszanej

Dyskusja

One thought on “Cetaphil, Moisturising Lotion, MD Dermoprotektor

  1. Ja nie byłam jakoś super zadowolona z cetaphilu, chociaż radzi sobie dobrze:)

    Posted by Domi | Czerwiec 30 2011, 8:55 am

Skomentuj

